"Learn from yesterday, live for today and dream of tomorrow"

Var ett tag sedan jag bloggade nu, motivation har helt enkelt inte funnits. Har väl inte hänt så stora förändringar, jag kämpar på med skolan & saknaden efter Idiisen <3 Begravningen var den 17e feb! Riktigt fint var det, var två st som sjöng tre låtar & spelade gitarr/piano; "Du är allt" av Sonja Aldén, "Min sång" av Jimmy Jansson och "Jag sjunger godnatt" av Carola. Var extra rörande då två utav låtarna hade en stark koppling till Ida. Prästen läste även upp en egenskriven dikt om vänskap, som Ida skrivit vid 12års ålder! Även fast begravningen var alldeles för jobbig kändes det efteråt skönt, man fick sitt avslut(kanske låter sorgligt, men det är det begravningar är till för - enligt mej iaf).

Jag är väldigt glad över att jag har en underbar familj & så många fina vänner som på alla sätt stöttat mej igenom detta, jag älskar er, det vet ni vid detta laget - men man kan aldrig säga "jag älskar dej" för många gånger, bara alldeles för få!! <3 

Vad har mer hänt? Jo jag har köpt katt :) En liten Signe, blir 19veckor på söndag! :)



Nu i skrivandets stund är jag hemma igen i Skitan!! Kom hem igår kväll & stannar tills på tisdag! Så idag, förutom plugg blire en sväng på stan med bästa Julia & sedan avskedssubfika med bästa subborna Moa, Hanna, Linda & Simone, för imorn drar Moa till Australien i minst ett år!! Hur ska detta gå?? ;) Kommer sakna tösen, men det kommer gå fort!! <3 Kanske jag förhoppningsvis åker dit & hälsar på!!

Hade bäst!! Puss & kram


Julia & jag!! <3 (Nu är det dags att fota lite nya bilder!! 2011 fick sig inga bilder på oss eftersom, Julia var i staterna!)


Jag & mos!! <3

Simone, jag, Lindiiis & Hannii!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0