Freeeedag!

Hallåå alla snyggingar! Jag måste bara meddela ibland älskar jag verkligen rea!! 136kr för en skjorta, t-shirt, strumpbyxor & två par strumpor - det kallar jag kap! :)

& så hade mina efterlängtade skor från Nelly kommit & dem satt som en smäck!!

+ en assköön liten topp!

Så nu är jag komplett ;)

Nåväl vad har jag gjort idag?! Ååmmat mej över att jag varit uppsvälld & haft ont i käften - troligtvis en visdomstand som bråkar. Men det är bättre idag än igår så det är på god väg :) Har handlat lite & vart en sväng på stan med Cissi! Nu ska jag snart käka lite ungskorvsspeciale ala moi & pasta, perfa! Hoppas det går bättre att tugga nu än vad det gjorde imorse. Man blir handikappad när det inte går att tugga på vänstra sidan som jag alltid annars gör :P

Om ett tag är det dags att piffa till sig lite & dra till Linis för lite partajande!! :D Som sagt sprit löser väl alla problem? ;)

Ta det lugnt ute i fredags kvällen/natten! Puss <3


Heej från den naturliga osminkade skönheten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0