Vänskapen försvinner inte bara för att en blir en ängel...

Det blir bara lite andra vilkor och svårare att leva.. Än en gång har jag förlorat en person som betytt allt för mej. Den 22januari gick mina älskade fina bästa vän Idiisen bort & med henne även hennes lilla ofödda son Totte <3 Det kom som en stor chock för alla! Smärtan och sorgen är helt obeskrivlig, jag förstår inte - allt är så ofattbart & orättvist! 21år & hela livet framför dig, det var 2012 som skulle förändra ditt liv, med barn & allt. Men något hände på vägen. Det är nu jag ska minnas alla minnen med dej, vi har delat både glädje & sorg med varandra, allt! En hemlighet mellan oss visste vi inte än va det betydde, vi kunde prata om precis allt. & vi behövde inte skämmas inför varandra. Jag fick 6-(7?) underbara år med dej, minns inte exakt när vi lärde känna varandra men det var väl i nian tror jag när vi hade en föreställning med insamling för barnen i Rwanda.(Elr va det i åttan vi gjorde det?) Spelar ingen roll för det har iaf varit fantastiska år! Du var oftast(alltid) glad, var en solstråle i vardagen, omtänksam & älskad av många. Oavsett vad så kommer jag alltidalltid att älska dej! Vi ses kära du! <3<3 Du & Totte har det säkert bra där ni är och hittar på en massa bus som du även gjorde här på jorden! 

Vi har som sagt många minnen tillsammans. Midsommar(2007?, 2008, 2009 & 2010) & nyår(2009) har vi firat några gånger. Varandras födelsedagar & festat mångamånga gånger tillsammans! Hjördis & Gullan hann även med en del turnéer; Midsommar i Öregrund(2008?) Allsång På Skansen(2008), Tylösand(2009), Lotta på Liseberg(2009), Gröna Lund(2009), Midsommar i Orsa(2010), Rättviks marknad, London(2010), Osby(2011), Ullared(2011), Tyskland(2011, över dan för inhandling av sprit xD) & två kryssningar dels studentkrysningen(2009) & kryssningen förra året(2011). Vi sjöng tillsammans(med Amanda & Sara) på skolavslutningen i nian(2006), nått i stil med "Rotskär, Rotskär vi har levt vårt liv på Rotskär, Rotskär osv.." Så har vi haft studentbal tillsammans(2009). & mångamånga mer minnen! <3<3 Kärt barn har många namn; det dök upp en del smeknamn under dessa år; Agda, Partyprinsessan, Idiisen, Gullan & ett smeknamn du inte gillade som jag bara sa när jag skulle retas lite, så det nämner jag inte ;) Du var min partyprinsessa & jag din partypingla & du min Gullan & jag din Hjördis!(Starkaste smeknamnen). Nu får Hjördis klara av turnéerna ensam, det kommer vara tomt & svårt utan Gullan! <3

 
Bilderna är inte i någon särskild ålders ordning, men någorlunda iaf! Kunde lagt in minst lika många till men var tvungen att begränsa mej! <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ida var en väldigt fin människa. Vi alla kommer sakna henne <3

2012-02-08 @ 20:05:38
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0