Över vida oceaner...

Ytterligare en helg avverkad supersnabbt! I fredags kväll hade jag myskväll med mej själv, after-eightkladdkaka, pärondryck & grönsaker med dipp. Lördagen var det så hiiimla fint väder så en sväng i skidspåret med Vendela var given :) Synd bara att jag skulle dra på mej skavsår på båda hälar(Skinnflådd). Så har haft lite problemas att gå med skor, men har iaf stått ut. På kvällen blev det käk på kina restaurang med Linis & Jossii, mums! Sedan blev det melodifestivalenmys hos Frida, med Linis, Jossi, Kajsa & Emma - fettokväll AB(3-5 godisskålar - yepp du läste rätt, men tror det blev mkt över xD). Igår var det också überbra väder, så blev en dag i pulkabacken med kusen m familj :) & lite varm choklad på det, så det blev en fin dag! Kvällen blev lugn med "Så ska det låta" & "Rederiet" ;)

Idag hade jag endast en föreläsning tror det blev en timme max, alltid skönt med korta dagar, nåjaa dock måste man ta mer eget ansvar, men vad är det liksom? Har städat, packat & pluggat lite! Imorn åker jag hem till Skitan & stannar tills nästa tisdag = mkt tid med mina nära & kära. Dock den största orsaken till varför jag åker hem är inte den roligaste precis - begravning på fredag för fina Idiisen <3 Hur ska jag klara av det? Begravningar är aldrig roliga men känner på mej att denna kommer bli den värsta jag varit med om, en ung människa - livets mening är väl inte att man ska dö ung? :( Har vart på tre begravningar innan(morfar, mormor & nu senast farfars), så klart jobbiga också, men de hade fått levt ett långt & lyckligt liv iaf. Idiisen ett lyckligt men ack så alldeles för kort liv! Orättvisare värld får man definitivt leta efter!

Nu ska ta mej nått att äta & kika på "Rederiet" ;) & klockan nio är det "30 grader i februari".

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0