Feels like home for me

Jag är en dålig bloggerska i know! Men det är för att jag bara skriver när jag får lust till det. Är bara tjatigt att skriva ofta, händer liksom inte överväldigande saker för mej varje dag, i längden skulle det bara bli tråkigt om jag skrev vad jag gjorde varje dag. Oftast är det jue bara plugg, skolan, myskvällar & festande så inte så mkt mer.

I helgen har iaf mor vart här! Hon kom upp i torsdagskväll så jag mötte henne vid stationen, sedan blev det myskväll. Fredan var jag i skolan 10.30-12 typ, på kvällen blev det basket Sundsvall dragons vs Solna vikings, Sundsvall vann med 98-80, grymma! Lördan blev det en shoppingtur på stan(handlade ett linne & en ljusrosa kortkavaj från H&M & pepparkakskola från Åhlens, mumma!) & käk från thaien i närheten av mej, fyra smårätter gottis! Sedan kom moster o fika. På kvällen var det myskväll. Söndan tog vi oss en promenad upp på Södra berget, hotell södra berget(ca 5km från mej men uppför i kanske 3-4km så blev bra träning ^^). Fikade vid nån stuga där, kikade på utsikten! På kvällen var det myskväll.

Idag blir det skola & plugg. Mor åkte iväg & hälsade på Mambos kusin så jag har chans att plugga ^^ Mami stannar här tills imorn & då ska hon bo hos moster min tills på lördag, så kommer väl umgås mer med henne. Dags att duscha & kanskekanske beställa kläder från Nelly, woopwoop, tihihih! ^^

& vet ni! Jag kanske ska skaffa katt! Som jag tjatat om det i flera år.. Funderar & funderar! Skitsöt liten kattunge. Men är jag kapabel att ta hand om en katt? Det är väl sånt man lär sig. Ja ni märker väl när jag bestämt mej ;)

& förresten kan jue nämna att jag fick godkänt på första tentan iaf så det känns skönt! Får se om några veckor vad jag fick på den jag skrev i tisdags. & nu på fredag har jag en webtenta i Missbruk så jag hoppas det går vägen! Mkt tentor & så men inget att klaga över eftersom vi knappt går i skolan i övrigt, bara typ 2h om dan.

Puss, hade bäst <3


Basket!

Vy över Svallet - my called home now!

Älskade mor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0