Onsdag!

Tjoo alla happy faces!

Idag har jag varit väldigt kreativ; gick upp halv åtta ganska så pigg, vakande tom innan klockan ringde, länge sen jag tagit mej upp enkelt & pigg! Har tvättat, vikt tvätt, städat, pluggat & donat. Herrlich! Nu snart bär det av mot skolan för föreläsning mellan 13.15-15. Sköna tider. Sedan ännu mera plugg och/eller kanske Birsta! Behöver inhandla halloween utstyrsel tills lördag, några tips? Hoppas jag hittar nå bra!

& igår spenderade jag pengar ännu en gång; Dollarstore öppnade här i Svallet så kunde inte motstå att handla lite ljus, ljuslykta & annat småplock! ^^ & snart kommer förhoppningsvis mina kläder jag beställt från Nelly; en klänning, ett par skor & ett par strumpbyxor :) Har fortfarande inte fattat innebörden fattig student ;)

Aja nog tjabblat, dags att göra sig klar så man ser duglig ut!

Pusshej <3


Finns många fina ställen i Svallet som Sidsjö!

Kommentarer
Postat av: Syster

Glöm inte att du ska köpa present till mig också, Tack :P

2011-10-27 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0