Magmuskelträning på hög nivå!

Hej hopp alla glada! Mitt glada humör hade en total nergång tidigare idag pga av en sketen tenta, men ja bara att ladda om & skriva omtenta, hejja! Inte hela världen liksom, bara det inte blir fler.. Får nog ta det lite mer seriöst med pluggandet så blire säkert bra :)

Vad har mer hänt idag? Jo skickade in hemtentan, finally - så skönt! Kollat på Rederiet, hihi så nu är säsong ett slut men tvåan är på g ;) Har handlat lite, alltid roligt när man går från affären några hundringar fattigare, not, men aja man måste jue käka så.. Även fast man skulle vilja lägga de pengarna på tusen andra grejer.. Sen så har jag väl inte gjort så mkt mer. Jo skypat med bror, men som vanligt om inge vettigt! Knäppisar som vi båda är xD Om drygt en timme ska lilla jag skämma ut mej på dans fuego!, men det blir nog skoj eftersom man har två stars(Linis & Joss) med sig, magmusklerna kommer få jobba! ;) Ska verkligen ta tag i träningen nu, inge mera lathet! Ska bli skönt! Sedan blire väl mysiskväll!

Den bästa lyckan är att jag inom några dagar kommer vara hemma & kramas med min älskade familj & vänner! <3 Precis vad jag behöver nu! Få lite tröst av mor & far, att jag kommer klara omtentan ^^

Pussssssss <3


Alltid lika snygg - jag är egentligen för snygg för att visa mej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0