Ja, se det snöar

Finally har första snön! anlänt till Svallet :) Precis lagomt till första advent & julskyltning!! Fick bli en lussekatt till frukost & så klart första ljuset i adventsljustaken tänt! Julmusiken strålar ur högtalarna & stämningen är på topp! :) Hoppas bara det kommer snö hemma i Skitan tills jag kommer hem nästa helg så det kan bli lite längdskidsåkning!

Nåväl ytterligare en helg har avverkats. I fredags skrevs den fruktade kvantitativ tentan - vet varken ut elr in hur den gick, det visar sig. På kvällen var det tentafest hos Adi & Arvid, kul :) Sedan blev det Memento, men tror att jag redan tröttnat på det, nästa gång får det bli nå annat! Igår var det 10års kalas för Joanna & sedan på kvällen mös jag till det med julmust, Grinchen & Broarna i Madison County :) Idag blire julskyltning med kuse, Björn & Joanna :D Synd bara att jag inte är hemma i Gävle & kan va med på invigningen av bocken! ^^ Menmen kul att se hur Svallets julskyltning är :)

Puss & kram <3 

Nu kommer en bildbomb:


Mia skickade en bild på Bocken när hon passera Gävle på väg hem! Åhhh :)

Kajsa & Frida :)

Lina & Emma :)

Jag & Jossan :)

Sari & Katta :)

Partypeeps :)

Snö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0