I'll be home for christmas

Ihh endast precis prick en månad kvar till jul! :) Älskar jul & det bästa av allt redan på söndag är det första advent så då får jag sätta upp min fina julstake & stjärna! & tända första ljuset i adventsstaken! Blir säkerligen julskyltning på stan också!! Som jag längtat efter att få pynta lite, har vart på vippen flera gånger men det är tradition att fixa med det första advent så får glatt vänta ytterligare några dagar!

Idag gick jag upp sju & tvätta, så har jag donat lite, pratat i telen både med papi & en lärare, beställt två skolböcker & det roligaste av allt julgardiner, glöggmuggar, julservettter & duschdraperie från Jotex - tokrea! :D Sånt gillas! Nu blire lite plugg, kanske hos Linis. Tenta imorn så - kvantitativ metod, uahhh men det går förhoppningsvis bra! Sedan tentapartaj på kvällen, great! Födelsedagsfirande på lördag för Joanna som fyller 10år! :)

Fartfyllda dagar som alltid! Aja nu äre nog!

Puss & kram! <3 Snart ses vi min kära familj/släkt/vänner hemma i Skitan, kommer hem nästa torsdag! Begravning för världens bästa farfar på fredag, det blir säkert fint! <3 Jag gillar inte avsked, men sånt är livet.



Världens bästa farmor & jag julen 2010! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Men tack! Då bjuder jag mig själv på glöggparty i Sundsvall framöver, göttans! ;) tare lugnt schymberg! Kram

2011-11-24 @ 11:46:44
Postat av: Malin

Ja men absolut Madde jag & glöggen väntar på dej ;)

2011-11-24 @ 19:27:28
URL: http://krulledamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0