De är lööööördaaaa :)

Hejhopp gummisnopp! Så skönt med helg, långhelg dessutom för mej mihihih ^^ Idag är det lördag så då vet alla vad det innebär! Allt är i sin vanliga ordning - dags för partajande hela kvällen & natten! Ska strax dra iväg till Linis så kommer det en del härligt folk :) Sen får vi se vad kvällen bjuder på, säkert memento, kanske dags för lite karaoke igen? ;) Vad har jag gjort idag? Städat, donat, vart till affären en sväng, gjort asgod kyckling, bacon & fetaostpaj!

Nej nu ska jag dra! Pusshejs ta det lugnt ute i novembernatten man vet aldrig vad som väntar runt hörnet! <3



Nu är jag redo för kvällens bravader!

Kommentarer
Postat av: isabelle

min fina <3

2011-11-11 @ 18:43:19
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0