1 november - vart är snön? ;)

Det är 1 november men det är fortfarande som höst ute! Hur skönt som helst. Solen lyser och himlen är så blå som den kan bli. Bara att passa på och njuta, det står väl inte på nu förns snön och kylan kommer. Jag hade hoppats på fint väder okt ut, så nu gör det mej inget om snön kommer :)

Sitter med en hemtenta om vetenskapsteori och metod, förstår nog inte ens hälften av det jag skriver. Men som min lärare sa; det lossnar nog så småningom. Just nu sitter jag och försöker förstå en vetenskaplig artikel som är på eng, men tur att google translate finns. Den kommer nog bli min stora hjälpreda dem här åren xD Ska snart kila till tvättstugan också har tvätttid mellan 14-17, sedan ska jag ta en promenad åtminstone till ica och skicka tillbaka en klänning till Nelly för byte. Sen ikväll blire mys hemma hos Mia, trevligttrevligt :)

Men hörrnii detta går inte, jag borde inte köpa after eight! Det är bland det godaste som finns och har jag det hemma har jag helt enkelt ingen karaktär, jag skulle kunna trycka i mej ett helt paket på en gång. Hihi :) Men försöker att bara ta nån om dan, det går väl sådär. Fast iof rör man på sig är det okej att äta det man vill, men jag rör jue knappt på mej! Nu måste jag verkligen ta tag i tränandet, har hela tiden skjutit det framför mej, men nu är det dags! Friskis ligger jue trots allt bara typ 5min gångväg från mej så bara att få tummen ur och ta sig dit!

Just ja kan jue nämna lite kort om halloween i lördags.. Först va vi ett stort gäng från klassen + några "utbölingar" hemma hos Lina, spelade kortspel; bussen, käkade goda snittar o annat gott! Sedan blev det kårhuset, ganska mycket folk om jag inte missminner mej. Jäkligt rolig kväll iaf! :)

Nu är det slut tjabblat! Förresten alla stars hemma i Skitan & Gefle jag kommer hem, inte nu i helgen utan nästa! Så hörde jag subpartaj? ;) wihooo!

Pussshej hade bäst! <3


Bästa Linis & jag i lördags som torterade fångar!

Lite små risig, men var gör väl det när jag bara dejtar Dag Invar, Torsten & Jarl ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0