If I could turn back time

Heej alla insnöade själar!

Idag blidde det lite sovmorgon till tio, ville egentligen inte gå upp då jag hörde smattret av regn utanför fönstret menmen. Ser att det är uppehåll nu, men det kommer väl mer regn, snö & blåst! Har inte satt näsan utanför fönstret idag äns. Till kvällen hoppas jag på uppehåll för då är det Veronica Maggio :D Kommer bli nice!

Har donat lite, pluggat lite instuderingsfrågor, lyssnat på julmusik & bara varit. Hade tänkt ta mej till affären för inhandling av diverse bakgrejer men det har inte blivit av pga av vädret. Får se om jag gör det nu när det är uppehåll eller ej.

Imorn blire myskväll hemma hos kusin & på söndag tredje adventsmys med några snygga brudar! :)

Hela veckan har jag & Cissi kämpat som tokar för att ordna psykopatiuppsatsen, så nu är en del inskickat för handledning, så på måndag tar vi tag i det sista & kämpar klar den. Iof ska den va inskickad senast den 30dec men vill inte sitta med nå sådant under jul, har en massa annat plugg man ändå måste sitta med... Nu saknar man gamla traditionella jullov ;)

Snart är det inte långt kvar tills jag får komma hem till familj & vänner & stanna ett tag! <3 Lite mer än en vecka bara, tisdag den 20e bär det av hemåt, yey :D Men mkt som ska fixas till dess plugg & klappköp, men det ska nog gå ihop :)

Nejp åter till "våldsutsatta kvinnor"!

Puss & kram hade bäst! <3

"Går inte en dag utan att jag tänker på dej, min fina ängel <3"

Farfars begravning för en vecka sedan 2/12, var väldigt fin men självklart oerhört jobbig. Men nu känns det som en lättnad, även fast sorgen & saknaden fortfarande är oerhört stor! Om man bara kunde vrida tillbaka tiden. Självklart går det inte, det som varit har varit. Men det gör det inte lättare. Man måste fördöka leva i nuet oavsett hur lätt eller svårt det känns!

Men jag är glad över att jag har en underbar familj,släkt & vänner, det betyder allt! <3 Tragiskt nog finns det nog dem som har det värre än mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0