Tredje advent!

Ännu en helg förbrukad & det lider närmre mot hemfärd & jul :) Helgen har var kanon! I fredags var Veronica Maggio på Avenyn :) Förfestade med Lina, Jossan & Emmy hemma hos en kompis till Emmy med ett gäng hätliga brudar. Sedan blev det röjj på Maggan ;D

Lördan vaknade jag trött & ont i halsen, förkylning på G? :/ Nu när det är slutspurt innan hemfärd orkar jag inte med nå sånt.. Vid två tiden hämtade kusin mej så åkte vi hem till dem & bakade lussekatter & pepparkaksmuffins :) Till nobelmiddag blev det tacos & till efterrätt glasscheesecake, mums! Sedan blev det snacks till "Så mycket bättre" & "The hangover part II". Så blev en övernattning där också.

Idag kom jag hem strax efter tolv, så lag jag mej & vila kände mej riktigt seg & mera förkyld. Men efter luren hittade jag energin, gick & handlade, gjorde kardemumma/kanelmuffins & hasselnöts/chokladkakor! & dammsög av lite. För ikväll kommer ett härligt gäng med brudar & adventsmyser! :) Nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av "Tre kronor" innan de kommer!

Puss & kram, ha en mysig tredje advent! <3


Lina & Jossan!

Veronica, var inte det lättaste att få en bra bild med mobilkamera menmen :)

Lussebak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0