A kiss to you

Ihh idag är jag världens lyckligaste men lite deppig. Imorn åker jag hem & stannar ett bra tag & det känns jätteskönt. Få bli lite ompysslad & ha någon som lagar mat till en ;) Meen idag har varit lite av en otursdag eller vad jag ska kalla det. Morgonen började med en tappat mobil med sprucken display som resultat, F på en tenta kuljul säger jag bara, men bara att bita ihop antar jag. Så handlade jag korv på IKEA & lyckades kladda ketchup på typ hela jackan, hur lyckas man? & så gjorde jag vinterns första vurpa för i år. Men nåväl så farliggt är det jue inte, det mesta kan man skratta åt ^^ Nåväl steg upp sju imorse för tvätt & sedan bar det av till Birsta, shoppade lite klappar & en outfit till mej själv till julafton! Så har jag klippt mej, herrlich! Slagit in paket & packat, svårt med det sista kan jag lova, svårt att välja vad som får följa med hem osv. 

Nu sitter jag & glor lite på jullotta på Liseberg, tycker dock lite synd om dessa arma själar som är där i regnet & kikar, med det vädret känns det bättre att sitta hemma med ljus & massa gotta ^^ Sen ska jag kika på nått som jag kikat på säkert minst 100ggr - Tomten är far till alla barnen, hihi konstigt att man gång efter gång tycker den är lika rolig ^^ Men ränderna går aldrig ur som man brukar säga!

Puss & kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0